Takk for innsatsen på UB-Cup, Skansen, 11. juni
Postet av Oskar Andreas Kleven den 12. jun 2014

Hyggelig stemning og en tett og intens arena som vi forventet. Regnværet rundt kl.15:30-16:00 gjorde det noe sleipere i skogen enn hva det var i går.
God innsats av samtlige Folloryttere som syklet.

Noen uhell hadde vi og Røde Kors var nok litt for lenge borte for å hente en rytter inne ved demningen. Vi må vurdere om vi skal doble antall mannskaper. Vi må i år får evaluert rittet.
Han en fortsatt fin uke!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Oskar Andreas Kleven
Informasjon: Kalas Cup #2, 20. mai 2026
15.05.2026
Styrkeprøven 2026 avlyses
12.05.2026
Nyskjerrig på terrengsykling
25.04.2026
Ekstraordinært årsmøte 7. april
05.03.2026