Fra borgertoget 2019, vi gleder oss til borgertoget 2022
Postet av Oskar Andreas Kleven den 17. mai 2021
Grunnet Covid-19 viruset blir det dessverre ikke borgertog i dag.

Vi får glede oss over bildene fra 2019, hvor klubben fikk vist seg fram. Vi ser fram til borgertoget 17. mai 2022.
Gratulerer med dagen og god 17. mai til alle!




Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Oskar Andreas Kleven
Informasjon: Kalas Cup #2, 20. mai 2026
15.05.2026
Styrkeprøven 2026 avlyses
12.05.2026
Nyskjerrig på terrengsykling
25.04.2026
Ekstraordinært årsmøte 7. april
05.03.2026